Om Formula X

Hvem er Formula X?

Hos Formula X er vores teams erfaring fra kundesiden nøglen til vores kunders succes med B2B markedsføring.

Vi forstår, at din virksomhed fortjener det bedste, og derfor sikrer vi, at det altid er erfarne specialister, der håndterer alle opgaver.

Hos os vil du aldrig opleve at en senior konsulent sælger opgaverne ind, men at praktikanter løser opgaverne, men at erfarne personer med en solid baggrund inden for B2B-marketing løser opgaverne fra start til slut.

Vi tror på, at ekspertise og erfaring er afgørende for at levere resultater af højeste kvalitet. Derfor har vi sammensat et team, der ikke kun har teknisk knowhow, men også forstår kompleksiteten og nuancerne i B2B-markedsføring i såvel de kreative discipliner som i strategi, drift og performance marketing. 

HOS FORMULA X ER VORES TEAM NØGLEN TIL VORES KUNDERS SUCCES MED B2B MARKEDSFØRING.

Vi forstår, at din virksomhed fortjener det bedste, og derfor sikrer vi, at det altid er erfarne fagfolk med mindst 4 års erhvervserfaring, der håndterer alle opgaver. Hos os vil du aldrig opleve at en senior konsulent sælger opgaverne ind, men at praktikanter løser opgaverne, men at erfarne personer med en solid baggrund inden for B2B-marketing løser opgaverne fra start til slut.

Vi tror på, at ekspertise og erfaring er afgørende for at levere resultater af højeste kvalitet. Derfor har vi sammensat et team, der ikke kun har teknisk knowhow, men også forstår kompleksiteten og nuancerne i B2B-markedsføring i såvel de kreative discipliner som i, strategi, drift og performance marketing. 

Værdier

Formula X er bygget på fire fundamentale kerneværdier, der guider vores tilgang til B2B-marketing og vores samarbejde med kunderne. Disse værdier definerer ikke kun, hvem vi er, men også hvordan vi arbejder og skaber værdi for din virksomhed:

Ærlighed

Vi kalder en spade for en spade og pakker ikke tingene ind i lange powerpoints og søforklaringer. Vi kommunikerer ærligt omkring muligheder og udfordringer, og vi er ikke bange for at dele vores mening. Ærlighed skaber et solidt fundament for samarbejde, hvor begge parter kan arbejde mod fælles mål med klarhed og tillid.

Passion

Passion er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Vi brænder for at skabe succesfulde marketingstrategier og resultater, der gør en reel forskel for vores kunder – og er villige til at gå den ekstra mil, når det kræves. Vores passion for B2B-marketing og at løse komplekse problemstillinger er en afgørende faktor, der motiverer os til altid at stræbe efter det bedste og udforske innovative løsninger.

Vær bedst

Vi stræber konstant efter at være de bedste og vil ikke nøjes med middelmådige leverancer. Dette indebærer ikke kun at levere gode resultater for dig som kunde, men også at vi løbende udvikler os internt, lærer af erfaringer og konstant forbedrer vores metoder. 

Transparens

Vi tror på åbenhed og gennemsigtighed i samarbejdet og vi forpligter os til at give dig fuld indsigt i resultater og udfordringer. Vi tror på, at gennemsigtighed og åbenhed skaber tillid og er nøglen til et succesfuldt samarbejde.

Værdier

Formula X er bygget på fire fundamentale kerneværdier, der guider vores tilgang til B2B-marketing og vores samarbejde med kunderne. Disse værdier definerer ikke kun, hvem vi er, men også hvordan vi arbejder og skaber værdi for din virksomhed:

Ærlighed

Vi kalder en spade for en spade og pakker ikke tingene ind i lange powerpoints og søforklaringer. Vi kommunikerer ærligt omkring muligheder og udfordringer, og vi er ikke bange for at dele vores mening. Ærlighed skaber et solidt fundament for samarbejde, hvor begge parter kan arbejde mod fælles mål med klarhed og tillid.

Passion

Passion er drivkraften bag alt, hvad vi gør. Vi brænder for at skabe succesfulde marketingstrategier og resultater, der gør en reel forskel for vores kunder – og er villige til at gå den ekstra mil, når det kræves. Vores passion for B2B-marketing og at løse komplekse problemstillinger er en afgørende faktor, der motiverer os til altid at stræbe efter det bedste og udforske innovative løsninger.

Vær bedst

Vi stræber konstant efter at være de bedste og vil ikke nøjes med middelmådige leverancer. Dette indebærer ikke kun at levere gode resultater for dig som kunde, men også at vi løbende udvikler os internt, lærer af erfaringer og konstant forbedrer vores metoder. 

Transparens

Vi tror på åbenhed og gennemsigtighed i samarbejdet og vi forpligter os til at give dig fuld indsigt i resultater og udfordringer. Vi tror på, at gennemsigtighed og åbenhed skaber tillid og er nøglen til et succesfuldt samarbejde.

Leonard de Freitas

CEO & Owner

Leonard er en digital schweizerkniv, der både har erfaring som marketingchef i virksomheder med 30 og +100 ansatte samt som specialist inden for discipliner som bl.a. marketing automation, sociale medier, SEO og growth hacking.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● AUTOproff 

● Usertribe

● Greenmind

● Pixelz 

● AO

● Bording Group

Kompetencer

● Digital strategi

● Målgrupper

● Kunderejser

● Marketing automation

● Sociale Medier

● Analytics

● SEO

● Product marketing

Marcos Reis

 Art Director

Marcos har over 10 års erfaring fra såvel reklamebranchen og kundesiden. Han har både arbejdet for internationale, danske og brasilianske virksomheder og er uddannet i design, sociale medier, marketing og PR.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Bunzl PLC

● Peugeot Citroen (Stellantis Group)

● Uniodonto Brazil (Verdens største virksomhed inden for tandlægeforsikringer.)

● Guardian Glass USA

Kompetencer

● Visuel identitet

● Webdesign

● Grafik

● Animation

● Video

● Design af POS materiale

● Marketing automation


Denilson Felix

Grafiker

Denilson har allerede mere end 5 års erfaring inden for designområdet og har arbejdet for utallige brasilianske marketingbureauer. Hans fokus inden for marketing er altid at levere en løsning til sine kunder ved at tilbyde innovativt og moderne design.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Agency Singular

● Agency Maior

● Blue Rocket Agency

● Etpc E-sports

 

 

Kompetencer

● Visuel identitet

● Webdesign

● Paid annoncering

● Grafik

● Animation

● Video

Pedro Huguenin

Udvikler

Pedro er en knalddygtig Full Stack-udvikler. Med ekspertise inden for bl.a. PHP og front-end løser han komplekse udfordringer med en pragmatisk og løsningsorienteret tilgang. Han prioriterer sikkerhed, optimering og løbende opdatering i forhold til trends.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● SENAI Soluções Digitais

● Sertras Gestão de Fornecedores Ltda.

● Dev4B

Kompetencer

● Programmering i PHP

● Udvikling af databaser

● HTML

● CSS

● JavaScript

● PHP- og front-end-frameworks

● API’er og webtjenester


Boryana Dimitrova

Paid Media Lead

Boryana har arbejdet med digital markedsføring i over 12 år på både kunde- og bureausiden. Hendes erfaringer spænder bredt fra strategi og processer til budskaber, indhold og design. Hendes spidskompetencer er inden for opsætning og styring af betalt annoncering samt arbejdet med data.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Verdianz Mobile Growth

● Bluecity (Nu: GreenMind)

● uLab

● Webnode

 

 

Kompetencer

● Paid media strategi

● Kampagne setup og udførelse

● Lead generering

● Ecommerce

● Rapportering og analyse

 


Alex Decker

Senior video & grafik specialist

Alex har arbejdet som grafisk designer og art director i reklamebranchen i 8 år. Han har et skarpt visuelt fokus, og har arbejdet med en bred vifte af danske og internationale virksomheder så som Carlsberg, Novo Nordisk, DR, TV2, Gyldendal, TDC og mange flere. Han er multi-disciplinær og har både fingrene i grafisk design, video- og lydproduktion samt motion graphics.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● We Love People

● Cosmic People

● Adtomic Communications

 

 

 

Kompetencer

● Video

● Animationer

● Grafik

Bruno Velasco

 UX UI Design | Frontend Web Developer

 

Bruno Velasco er en UX-designer og frontend-udvikler, der er fascineret af processen med at forstå menneskene bag maskinerne og hjælpe dem med smukke og funktionelle løsninger, hvor han kombinerer kreativ tænkning og teknisk snilde.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Groupon

● GroupM

● Magnetix (Isobar; Merkle) og selvstændig rådgiver

Kompetencer

● Digital strategi

● Forretningsrådgivning

● Digital mediaindkøb (SEM + Paid Social)

● Analytics

● SEO

 

Juliana Renna

 Advisor

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Pixelz

● Bording Group

● AdPeople

● Dansk Markedsføring

Christian Krohne

Preferred Partner

 

Christians erfaringer i de sidste 14 år spænder alt fra arbejde med start-ups til teknologigiganter. Som digital konsulent i de seneste 6 år har han styrket virksomheder med analytisk skarphed og strategisk indblik, samt guidet dem gennem kompleksiteten af teknologi og forbedret deres digitale tilstedeværelse.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Groupon

● GroupM

● Magnetix (Isobar; Merkle) og selvstændig rådgiver

Kompetencer

● Digital strategi

● Forretningsrådgivning

● Digital mediaindkøb (SEM + Paid Social)

● Analytics

● SEO

 

Thomas Ladefoged

 Advisor

Vores advisor Thomas har været en del af bureauverdenen i knap 20 år. Hans erfaringer tæller bl.a. stillinger som CEO i SaaS virksomheden Pixelz og tidligere CCO i Bording Group.

Erfaringer tæller

bl.a. stillinger hos

● Pixelz

● Bording Group

● AdPeople

● Dansk Markedsføring