God eksekvering kræver et stærkt strategisk udgangspunkt, der tager udgangspunkt i kvalitative og kvantitative data.
Derfor anbefaler vi altid, at der foretages en større eller mindre analyse ved opstart af projekter, hvorefter vi definerer en målrettet strategi og kunderejse, som din markedsføring kan tage udgangspunkt i.
Datagennemgang og analyse
Vi indsamler kvalitative og kvantitative data fra kunder, sælgere, produktspecialister, CRM, IP look up tools, Google, Hubspot og markedsrapporter i det omfang det er muligt.
Analyse af disse data giver os en præcis forståelse af jeres nuværende markedsposition, udfordringer og muligheder.
Kunde- og markedsforståelse
Vores team prioriterer dybdegående viden om målgruppen og markedet. Dette inkluderer nøje kortlægning af de ideelle kunder og identifikation af potentielle udfordringer og muligheder.
Denne grundlæggende forståelse danner grundlag for at skræddersy en bæredygtig markedsføringsplan
Definition af strategi
Baseret på den indsamlede information udarbejder vi en ambitiøs marketingstrategi, der stemmer overens med din virksomheds forretningsmål.
Kunderejsen
Ved at forstå kunderejsen kan vi skabe en strategi, der sikrer en sammenhængende og positiv oplevelse, fra første kontakt til konvertering.
Baseret på analysen centrerer vi vores planlægning omkring optimering af kunderejsen og at møde kunderne med relevant indhold på de kanaler, hvor de er til stede.
Brand og budskaber
Vi positionerer brands ud fra den værdi de skaber – ikke blot hvad de sælger.
Det sikrer differentiering og relevans for målgruppen.
Kontakt os
Ønsker du flere kunder gennem B2B-markedsføring? Kontakt os i formularen, så vi kan drøfte din case.