Sammen med din salgs- og marketingafdeling bygger vi en “always-on” vækstmotor, der understøtter hele kunderejsen gennem distribution af content på de rette kanaler, korrekt leadopsamling, marketing automation og rapportering.
Indholds- og kampagnedistribution
Vi sikrer, at det rette indhold rammer de rette målgrupper, på det rette tidspunkt, via de mest effektive kanaler, som fx LinkedIn, hjemmesiden, email eller Google, for maksimal rækkevidde og effekt.
Leadopsamling og kvalificering
Vi designer flows og benytter værktøjer, der opsamler relevante leads og sorterer dem efter købsparathed, så salgsafdelingen kan fokusere på de mest værdifulde kundeemner.
Marketing Automation
Vi implementerer automatiserede processer, der gør jer bedre i stand til at skalere jeres salgs- og marketinginitiativer, sparer jer en masse tid og ressourcer samt plejer leads og kunder med relevant indhold på rette tidspunkt.
Monitorering, tilpasning og rapportering
Vi sikrer dig overblik over dine salgs- og marketingaktiviteter. Vi har fingeren på pulsen og følger løbende performance, optimerer indsatser og rapporterer på de vigtigste KPI’er, så vi hele tiden sikrer fremdrift.
B2B kundecases
Gennemprøvede frameworks
Senior specialister
Års erfaring fra kundesiden
Kontakt os
Ønsker du flere kunder gennem B2B-markedsføring? Kontakt os nedenfor, så vi kan drøfte din case.